To JAP SERVICE εκτελεί παραγγελίες σε ολόκληρη την Ελλάδα (και τα νησιά).
Οι παραγγελίες αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική ΑΕΕ στη διεύθυνση που ορίζει ο αγοραστής κατά τον χρόνο παραγγελίας, την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημερομηνία επιβεβαίωσης/εξόφλησης της παραγγελίας (με επιφύλαξη διαθεσιμότητας των προϊόντων).
Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση καθυστερημένης παράδοσης λόγω υπαιτιότητας της εταιρείας ταχυμεταφορών (κούριερ) ή λόγω συνθηκών ανωτέρας βίας (όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργιακές κινητοποιήσεις, τεχνικές βλάβες της εταιρείας ταχυμεταφορών, κλπ.). Σε τέτοιες περιπτώσεις, η προθεσμία παράδοσης θα παρατείνεται όσο ισχύουν οι συνθήκες ανωτέρας βίας. Η εταιρεία θα ενημερώνει τον αγοραστή για τέτοιες συνθήκες και ενδεχόμενες καθυστερήσεις παράδοσης, μόλις λαμβάνει γνώση αυτών.
Η χρέωση των μεταφορικών υπολογίζεται και εμφανίζεται στη φόρμα παραγγελίας κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Τα προϊόντα συνοδεύονται από τα αντίστοιχα παραστατικά λιανικής πώλησης.
Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για την καθυστερημένη ή μη παράδοση παραγγελιών εάν ο χρήστης έχει δώσει λανθασμένα ή ελλιπή στοιχεία παράδοσης (διεύθυνση, ταχυδρομικός κώδικας, κλπ.). Σε περίπτωση επιστροφής παραγγελίας για τους παραπάνω λόγους, τα έξοδα επιστροφής και νέας αποστολής θα βαρύνουν τον πελάτη.
Έξοδα αποστολής
Τα έξοδα αποστολής για παράδοση στη διεύθυνση του αγοραστή είναι €3,50 + Φ.Π.Α.. Για παραγγελίες που εξοφλούνται με αντικαταβολή υπάρχει πρόσθετη επιβάρυνση €4,00 + Φ.Π.Α..